header-image

Jaarverslagen

In onze jaarverslagen lees je het overzicht van onze huidige activiteiten, onze toekomstplannen en leggen we (financiële) verantwoording af over het afgelopen jaar.

Jaarverslag Stichting Sanquin Bloedvoorziening

Het jaarverslag 2020 is beschikbaar! Natuurlijk is er veel aandacht voor de gevolgen van de corona-pandemie in dit jaarverslag over 2020. Maar bijzonder aan Sanquin is dat wij niet alleen last hadden van alle coronabeperkende maatregelen, maar ook een grote rol zijn gaan spelen in de strijd tegen corona. Met tests, onderzoek, en het produceren van een nieuw geneesmiddel. Verder is het verslag voor het eerst ingedeeld langs de pijlers van ons mvo-beleid: mensen, milieu en economische duurzaamheid. Dat toont onze ambitie om ook op dat vlak bij te dragen aan een mooiere wereld.

Lees er alles over in het Jaarverslag 2020: In Transitie (pdf)

Jaarverslag Sanquin Health Solutions Group B.V.

Wat krijg je als je een groot hart voor patiënten combineert met het ontwikkelen van slimme nieuwe oplossingen voor de gezondheidszorg? Sanquin Health Solutions Group B.V. (SHS)! In dit verslag gaan we uitgebreid in op het reilen en zeilen van de commercieel opererende bv's Diagnostiek, Reagents, Sanquinnovate, Sanquin Plasma Products (nu Prothya Biosolutions Netherlands) en Plasma Industries Belgium (nu Prothya Biosolutions Belgium). Het is de eerste keer dat we hier diepgravend over rapporteren in een eigen verslag, en dat toont onze ambities met SHS. Niet voor niets luidt onze missie: Unlocking the potential of blood and science for the benefit of patients.

Lees er alles over in het Jaarverslag 2020 van Sanquin Health Solutions Group B.V. (pdf)